ازت گله دارم

به یکی تا خرخره میدی


به یکی هم که ارزوشه به یه جایی برسه و یه دلخوشی کوچیک داشته باشه نه تنها هیچی نمیدی که هزارتا سنگ جلو پاش میندازی  و هر چی هم داره ازش میگیری


ازت شاکیم


دیگه بهت اعتقاد ندارم


شا...دم به این کار به این درس به این زندگی


اصلا از همون اول که این چشمای من رو به دنیا باز شد نحسی شروع شد



اگه سعی نمیکرذم


اگه برای بدست اوردن هر چیز کلی تلاش نمیکردم دلم نمیسوخت




برای خودم دلم میسوزه


چقدر من بدبختم...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی حاجیانی جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ http://armageddon.blogsky

واقعا اینطور فکر میکنی ؟
منم همینطورم
اگه مطالب بلاگم رو دنبال کنی میفهمی
خوشحال میشم بیشتر باهات اشنا بشم

امیر دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ق.ظ http://www.amirshah1.blogfa.com

من اصلا اهل شعر نیستم من تو کار موسیقی هستم ولی یه نفر ویبلاگ شما رو برام معرفی کرد و از مطلب هایی که نوشتی واقعا خوشم اومد. امید وارم که در هر جایی که هستی پیشرفت بکنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد